На позив Групације за саветовање и трансфер знања у пољопривреди Привредне коморе Србије и Савета за паметну пољопривреду Привредне коморе Београда, одржан је двочасовни семинар под називом „Улога права интелектуалне својине у брендирању пољопривредно-прехрамбених производа“ у просторијама Привредне коморе Београда.
Након уводних обраћања представника организатора, стручњаци Завода за интелектуалну својину су учесницима из привреде и различитих институција представили систем заштите интелектуалне својине кроз различите врсте права која могу бити релевантна за ову грану индустрије приликом развоја производа, пласмана и улагања у маркетинг. Детаљније је било речи о знаковима разликовања, конкретно о жигу и ознакама географског порекла, а током ових предавања објашњен је појам, сврха права, услови и поступци заштите пред Заводом за интелектуалну својину за ова два права индустријске својине.
На крају су представници привредног субјекта „Десинг“, кроз примере заштите жига и патената из свог пословања, указали зашто је важно укључити у пословну стратегију и заштиту права интелектуалне својине. На примерима из праксе су сликовито указали да пут до заштите није увек једноставан али да су предузети кораци у вези са заштитом права интелектуалне својине имали утицај на пословање и на пласман производа на различита тржишта.