Да бисте ефикасно сарађивали са компанијама које су заинтересоване за вашу идеју, за почетак може бити од помоћи разумети шта компаније траже у новим идејама за производе.
Њихов проналазак из снова је онај који им доноси огроман профит без ризика. Они знају да је мало вероватно да ће наћи такав проналазак, али ће дефинитивно желети идеје са што је могуће мање трошкова и ризика. Они никад неће погледати ваш проналазак и рећи: „Ово је тако добро да морамо то да урадимо, без обзира колико нас то кошта!“
Пре него што ризикују било који од својих ресурса због проналаска, желеће одговоре на кључна питања. Она укључују:
Произод
Да ли се уклапа у наш дугорочни бизнис план?
Колико је још потребно да се развија?
Може ли да се производи ефикасно у погледу трошкова?
Тржиште
Колико јединица можемо да продамо?
Колику ће нам тржишну предност донети?
Колико ће нас коштати да уђемо на тржиште?
Интелектуална својина
Колико је вредна ИС?
Колико је јака ИС?
Трошак
Како ће цео пројекат бити финансиран?
Да ли ће трошак представљати значајан ризик за бизнис?
Ризик
Колико брзо ће производ почети да доноси профит?
Колико ће тај профит трајати?
Шта ако ми одбијемо проналазак а конкуренција га прихвати?
Следеће тачке о којима проналазачи треба да размишљају укључују:
- Одбијање ваше идеје не значи нужно да компанија мисли да ваша идеја неће успети. То значи да они мисле да није погодна за њих.
- Не очекујте да компанија уради све исправно. Посебно мање компаније имају релативно мало искуства са проналасцима.
- Из тог разлога, размотрите да понудите сопствену експертизу или ресурсе компанији ако то помаже да их убедите да лиценцирају ваш проналазак.