Попуњавање извршилачког радног места у Заводу за интелектуалну својину

На основу члана 50. Закона о државним службеницима и члана 4. став 1. Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима оглашава

Орган у коме се попуњава радно место:
Завод за интелектуалну својину, Кнегиње Љубице 5, Београд

Радно место које се попуњава:
Начелник Одељења, у звању виши саветник, Одељење за жигове, Сектор за знаке разликовања – 1 извршилац.

Место рада:
Београд

Рок за подношење пријава:
осам дана и почиње да тече 26. фебруара 2021. године и истиче 5. марта 2021. године.

Врста радног односа:
Радно место попуњава се заснивањем радног односа на неодређено време.

Опис послова

Руководи и планира рад Одељења – пружа стручна упутства, координира и надзире рад државних службеника у Одељењу, стара се о реализацији утврђеног плана рада Одељења и врши расподелу послова у Одељењу; води посебне управне поступке у најсложенијим управним стварима: поступак испитивања пријава жигова, поступак заштите међународних жигова, поступак по предлозима за оглашавање ништавим регистрованих жигова и поступак по захтевима за престанак важења жигова због некоришћења; израђује Методологију поступања Завода у поступку за признање жига, поступку по регистрованом жигу и у поступку за међународну заштиту жига; учествује у изради нацрта закона и предлога других подзаконских аката, нацрта закона о ратификацији конвенција из области жиговног права и учествује у јавним расправама у поступку припреме нацрта закона из делокруга Одељења; даје стручна мишљења и објашњења странкама; спроводи координисане активности за вођење Одељења у односу на квалитет; организује рад на годишњем ажурирању Ничанске класификације роба и услуга и на контроли прихватљивости превдених термина за МГС (Madrid Goods and Services) базу роба и услуга, као и на изменама Бечке класификације; обавља и друге послове по налогу помоћника директора.

Услови

Стечено високо образовање из научне области правне науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, положен државни стручни испит и најмање седам година радног искуства у струци, као и потребне компетенције за рад на радном месту.

 

Компетенције које се проверавају у изборном поступку
Сагласно члану 9. Закона о државним службеницима, прописано је да су кандидатима при запошљавању у државни орган, под једнаким условима доступна сва радна места и да се избор кандидата врши на основу провере компетенција.

Изборни поступак спроводи се у више обавезних фаза и то следећим редоследом: провера општих функционалних компетенција, провера посебних функционалних компетенција, провера понашајних компетенција и интервју са комисијом.

У свакој фази изборног поступка врши се вредновање кандидата и само кандидат који испуни унапред одређено мерило за проверу одређене компетенције у једној фази изборног поступка може да учествује у провери следеће компетенције у истој или наредној фази.

 

Провера општих функционалних компетенција:

  • „Организација и рад државних органа Републике Србије” – провераваће се путем теста (писмено)
  • „Дигитална писменост” – провераваће се решавањем задатака (практичним радом на рачунару)
  • „Пословна комуникација” – провераваће се путем симулације (писмено).

У погледу провере опште функционалне компетенције „Дигитална писменост” (поседовању знања и вештина у основама коришћења рачунара, основама коришћења интернета, обради текста и табела, табеларне калкулације), ако учесник конкурса поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о поседовању знања и вештина из наведених области, и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције – Дигитална писменост, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу *Рад на рачунару), достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији.

Комисија може одлучити да се кандидату изврши провера наведене компетенције, ако увидом у достављени доказ не може потпуно да оцени поседовање ове компетенције.
Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на интернет презентацији Службе за управљање кадровима, http://www.suk.gov.rs/

 

Провера посебних функционалних компетенција

  1. Посебна функционална компетенција за радно место – страни језик (енглески језик ниво Б1)- провераваће сепутем теста.
  2. Посебне функционална компетенција за област рада послови руковођења (Основи управљање људским ресурсима) провераваће се путем симулације (писмено).
  3. Посебна функционална компетенција за област рада управно правни послови (Општи управни поступак, правила извршења решења у управном поступку, посебни управни поступак, пракса/ставови Управног суда РС) – провераваће се путем симулације (писмено).
  4. Посебна функционална компетенција за одређено радно место – прописи и акти из надлежности органа (Закон о жиговима) провераваће се путем симулације (писмено).

Ако учесник конкурса поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о знању страног језика, на траженом нивоу, и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције знање страног језика, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу *Знање страних језика који су тражени конкурсом), достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији.

Комисија може одлучити да се кандидату изврши провера наведене компетенције, ако увидом у достављени доказ не може потпуно да оцени поседовање ове компетенције.

Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу посебних функционалних компетенција могу се наћи на интернет презентацији Завода за интелектуалну својину.

 

Провера понашајних компетенција
Управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа, савесност, посвећеност и интегритет и управљање људским ресурсима – обавиће се путем психометријских тестова, узорка понашања и интервјуа базираном на компетенцијама.

Интервју са комисијом
Процена мотивације за рад на радном местуи прихватања вредности државних органа – провераваће се путем интервјуа са комисијом (усмено).

Адреса на коју се подноси попуњен образац пријаве за интерни конкурс
Пријаве на конкурс шаљу се поштом илисе предају непосредно на писарници Завода за интелектуалну својину, Кнегиње Љубице 5, 11000 Београд, са назнаком „За интерни конкурс за попуњавање извршилачког радног места”.

Пријава на интерни конкурс
врши се на Обрасцу пријаве који је доступан на интернет презентацији Службе за управљање кадровима http://www.suk.gov.rs/, интернет презентације Завода за интелектуалну својину /, или у штампаној верзији на писарници Завода за интелектуалну својину, Кнегиње Љубице 5, доступан радним даном од 7,30 до 15,30 часова.

Приликом предаје пријаве на интерни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку.

Подносиоци пријаве се обавештавају о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.

Докази које прилажу кандидати
који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са Конкурсном комисијом: оригинал или оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема; оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима (кандидати са положеним правосудним испитом уместо доказа о положеном државном стручном испиту, подносе доказ о положеном правосудном испиту);оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврда, решење и други акти којима се доказује на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство), оригинал или оверена фотокопија решења о распоређивањуили премештају у органу у коме радиили решења да је државни службеник нераспоређен.

Сви докази прилажу се у оригиналу или фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао).

Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинскоj управи.Законом о општем управном поступку („Службени гласник РС“, број: 18/16) је, између осталог, прописано да су органи у обавези да по службеној дужности, када је то неопходно за одлучивање, у складу са законским роковима, бесплатно размењују, врше увид, обрађују и прибављају личне податке о чињеницама садржаним у службеним евиденцијама, осим ако странка изричито изјави да ће податке прибавити сама.

Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о положеном државном стручном испитуза рад у државним органимаодносноуверење о положеном правосудном испиту.

Потребно је да учесник конкурса у делу Изјава*, у обрасцу пријаве, заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција.

Рок за подношење доказа:
кандидати који су успешно прошли претходне фазе изборног поступка, пре интервјуа са Конкурсном комисијом позивају се да у року од пет радних дана од дана пријема обавештења доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку.

Кандидати који не доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка.Докази се достављају на наведену адресу Завода за интелектуалну својину.

Датум и место провере компетенција кандидатау изборном поступку:
Са кандидатима чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о интерном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, изборни поступак ће се спровести почев од 15. марта2021. године.

Провера општих функционалних компетенција, посебних функционалних компетенција и понашајних компетенција обавиће се у Служби за управљање кадровима, Палата „Србија”, Булевар Михаила Пупина 2 (источно крило), док ће се интервју са комисијом обавити у просторијамаЗавода за интелектуалну својину, Кнегиње Љубице 5, Београд.

Кандидати ће о датуму, месту и времену сваке фазе изборног поступка бити обавештени на контакте (бројеве телефона или e-mailадресе), које наведу у својим обрасцима пријаве.

Државни службеници који имају право да учествују на интерном конкурсу:
На интерном конкурсу могу да учествују само државни службеници запослени на неодређено време из органа државне управе и служби Владе.

Напоменe:
Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене.
Интерни конкурс спроводи Конкурсна комисија коју је именоваодиректор Завода за интелектуалну својину.Овај конкурс се објављује на интерент презентацији и огласној табли Службе за управљање кадровима и на интернет презентацији и огласној табли Завода за интелектуалну својину.

Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.

Списак кандидата за радно место начелник Одељења у Одељењу за жигове

Листа кандидата који су испунили мерила за избор на радно место за радно место начелник Одељења