Можда мислите да ваша идеја има добар комерцијални потенцијал, али нешто друго је важније: други људи такодје морају да мисле исто тако.
Значајан комерцијални потенцијал значи да су изгледи за продају и профит довољно велики да учине да је сав ризик везан за вашу идеју вредан преузимања.
Нарочито ће бизнисима требати јаки докази да ће се ваш производ продавати јер су они ти који ће можда морати да потроше милионе евра да га пласирају на тржиште. У бизнису не постоји тако нешто као што је гарантовани победник. За сваки производ који се добро продаје биће других нових производа који се лоше продају.
Оно што ће већина компанија тражити је:
Из вашег истраживања и испитивања, које доказе можете представити компанијама или инвеститорима да ваша идеја има потенцијал да задовољи ове критеријуме?
Савета ради, нови производи имају тенденцију да спадају у три широке категорије:
У коју категорију би већина људи сместила свој производ?
Морате проценити свако мишљење које сте добили од стране самог пословног окружења или појединаца са експертским знањем релевантних тржишта. Недостатак доказа у корист ваше идеје може значити једно од три ствари: